Frequently Asked Questions

Account

  • Hoe verander ik mijn paswoord?

    Klik bovenaan op 'inloggen' en voeg vervolgens uw gegevens in. Bij 'Mijn Dashboard' kunt u in de linkermenu 'account dashboard' aanklikken. Op deze pagina kunt u bij contactinformatie uw paswoord wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen ?

    Klik bovenaan op 'inloggen' en voeg vervolgens uw gegevens in. Bij 'Mijn Dashboard' kunt u in de linkermenu 'account dashboard' aanklikken. Op deze pagina kunt u bij contactinformatie uw e-mailadres wijzigen.
  • Zijn mijn gegevens veilig op de webshop ?

    Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Fashionteam voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. U hebt altijd recht op inzage en correctie van uw gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als u een account hebt, logt u gewoon in op de site om uw gegevens zelf aan te passen.
  • Hoe meld ik mij aan als nieuwe klant?

    Indien u nog geen klant bent bij de Fashionteam webshop, moet u uzelf eerst registreren. Klik bovenaan op 'account aanmaken' en doorloop vervolgens de stappen om u aan te melden. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanmelding waarna u direct verder kunt winkelen.
Terug naar overzicht