Frequently Asked Questions

Algemene Vragen

  • Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en aanbiedingen?

    Om op de hoogte te blijven van de laatste FASHION NEWS en onze evenementen kan je je inschrijven op onze nieuwsbrief. Dit kan je doen door je emaildres in te vullen in de balk onderaan deze website.

    Wij zijn ook terug te vinden op sociale media:

    Facebook: https://www.facebook.com/FashionTeamWebshop

    Instagram https://www.instagram.com/fashionteamwebshop/

Bezorging

  • Hoe lang duurt het vooraleer mijn bestelling toekomt?

    Fashionteam streeft ernaar het bestelde artikel te leveren binnen de 5 werkdagen. Deze leveringstermijn is echter slechts indicatief. Een strikte leveringstermijn kan niet worden gegarandeerd. De maximum leveringstermijn bedraagt 30 dagen. Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België en Nederland. De levering gebeurt door bpost, DHL of dpd. Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn gratis.

Retours

  • Wat zijn de retourvoorwaarden ?

    De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant FASHIONTEAM (webshop@fashionteam.be, 058/523500, Zeelaan 222/001, 8670 Koksijde) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De Klant kan hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar is hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan FASHIONTEAM heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan FASHIONTEAM (Zeelaan 222/1, 8620 Koksijde) De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 6 EUR .

     

    Download hier het formulier voor herroepingsrecht

    Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

  • Hoe verloopt de terugbetaling ?

    De terugbetaling van de artikelen die worden geretourneerd, gebeurt via bankoverschrijving op dezelfde rekening waarmee betaald werd.
  • Naar welk adres kan ik mijn retour verzenden?

    Het pakket wordt verstuurd naar: Fashionteam Webshop Zeelaan 222/001 8670 Koksijde U kunt ook uw goederen retourneren in één van onze winkels. De artikelen dienen in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking met het prijskaartje, samen met het retourformulier en de aankoopbon.
  • Wat moet ik doen bij een verkeerde levering of beschadigde goederen?

    Is het artikel dat werd geleverd beschadigd of hebt u de verkeerde bestelling ontvangen? Onze excuses voor het ongemak. Stuur dan zo snel mogelijk een e - mail naar webshop@fashionteam.be met vermelding van het probleem en wij helpen u graag verder.
  • Hoeveel bedragen de retourkosten?

    De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 6 EUR . Voor het retourneren van een pakje raden wij aan uw pakje af te geven in een postkantoor van BPost. Op hun website vindt u verdere informatie omtrent het verzenden van pakjes http://www.bpost.be/

Bestelling

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig.

    In de bovenbalk kunt u uw geslacht selecteren en dan via het linkermenu kunt u gemakkelijk door de verschillende productcategorieën navigeren om snel te vinden wat u zoekt. Bovenaan onze website hebt u ook een zoekersbalk om snel te vinden waar u naar op zoek bent.

    U kiest uw favoriete artikelen en plaatst die in uw winkelmandje.

    Klaar om de bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces:

    Vul uw persoonlijke gegevens in of log in als u reeds ingeschreven bent.

    Kies de leveringswijze: bij je thuis, bij familie of vrienden, op je werk, ...

    Selecteer de gewenste betalingswijze.

    Bekijk nog een laatste keer uw gegevens en rond de bestelling definitief af.

    Na afronding wordt de bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.

    Vragen of problemen bij uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op webshop@fashionteam.be en we helpen u snel verder.

Account

  • Hoe verander ik mijn paswoord?

    Klik bovenaan op 'inloggen' en voeg vervolgens uw gegevens in. Bij 'Mijn Dashboard' kunt u in de linkermenu 'account dashboard' aanklikken. Op deze pagina kunt u bij contactinformatie uw paswoord wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen ?

    Klik bovenaan op 'inloggen' en voeg vervolgens uw gegevens in. Bij 'Mijn Dashboard' kunt u in de linkermenu 'account dashboard' aanklikken. Op deze pagina kunt u bij contactinformatie uw e-mailadres wijzigen.
  • Zijn mijn gegevens veilig op de webshop ?

    Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Fashionteam voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. U hebt altijd recht op inzage en correctie van uw gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als u een account hebt, logt u gewoon in op de site om uw gegevens zelf aan te passen.
  • Hoe meld ik mij aan als nieuwe klant?

    Indien u nog geen klant bent bij de Fashionteam webshop, moet u uzelf eerst registreren. Klik bovenaan op 'account aanmaken' en doorloop vervolgens de stappen om u aan te melden. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanmelding waarna u direct verder kunt winkelen.

Reserveren

  • Hoe moet ik reserveren?

    Klik naast jouw favoriet artikel op 'Reserveer en pas in de winkel'. Hierna word je doorverwezen naar de reservatieprocedure. Daar vul je je gegevens in en kan je kiezen in welke winkel je wilt gaan passen. Wanneer u een artikel wenst te reserveren om te passen in de winkel, moet er rekening gehouden worden dat tot 1 dag kan duren om uw reservatie te verwerken. Daarom is het niet mogelijk om op dezelfde dag al om uw reservatie langs te gaan in de winkel.
  • Wat is de knop 'Reserveer en pas in de winkel'?

    In onze webshop kan je makkelijk en vlot shoppen waar en wanneer je dat wilt. Soms pas je liever eerst een artikel vooraleer je het bestelt. Dankzij onze service ‘Reserveren en passen in de winkel’ is dat mogelijk. Bij een reservering hoef je online nog geen betaling te doen. De gereserveerde artikelen zijn zonder aankoopverplichting en de afrekening zal pas gebeuren in de winkel nadat je rustig hebt kunnen passen. Wanneer u een artikel wenst te reserveren om te passen in de winkel, moet er rekening gehouden worden dat tot 1 dag kan duren om uw reservatie te verwerken. Daarom is het niet mogelijk om op dezelfde dag al om uw reservatie langs te gaan in de winkel.