1

op 14 oktober is er staking bij BPOST. Hierdoor kan je bestelling langer onderweg zijn. Bekijk altijd je Bpost app, voor de laatste updates van je bestelling.

Veelgestelde vragen over Bestellingen

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, hoe komt dit?

Nadat je betaling doorgekomen is, ontvang je een e-mail met de mededeling dat we aan de slag gaan met je bestelling.
Als je pakket op werkdagen klaar ligt voor ophaling door onze transportpartner, ontvang je een e-mail met de traceerlink.
Op weekenddagen en feestdagen ontvang je dus geen mail.

Nog steeds geen e-mail ontvangen?  Kijk even of onze bestelbevestiging niet tussen jouw ongewenste e-mails beland is.


Ontdek ook deze andere vragen binnen de categorie: Bestellingen

Stuur ons een berichtje

Stuur ons gerust je vraag via mail naar webshop@fashionteam.be. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk.

Bel ons

Je kan ons contacteren op 058 52 35 00 van maandag tot en met vrijdag tussen 9u -13u en 14u -17u, uitgezonderd op feestdagen.

Chat met ons

Wens jij één van onze medewerkers te spreken? Start een chat.